En man åtalas för att ha kört med en avställd bil i Högsby

Vägskylt med Högsby
Högsby. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

HÖGSBY

En man i 20-årsåldern åtalas för brott mot lagen om fordonsregistrering och användning.

Enligt åtalet körde han med en avställd bil i Högsby i december förra året.

Åklagaren föreslår att han ska betala 1 200 kronor i böter.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS