Hockey: Det ser ut att bli fullsatt i Be-Ge Hockey Center när IKO möter Växjö i SHL-premiären

Publik och spelare i Be-Ge Hockey Center Oskarshamn
Oskarshamns ishall, Be-Ge Hockey Center. Arkivfoto: Pierre Stjernfeldt

ANNONS

OSKARSHAMN

Det ser ut att bli lapp på luckan – fullsatt – när IK Oskarshamn möter Växjö i SHL-premiären i Be-Ge Hockey Center på lördagseftermiddagen.

– Det ser bra ut. Just nu har vi sammanlagt 140 biljetter kvar, säger Therése Elofsson, tf. klubbchef i IKO, till ON vid 16-tiden på fredagseftermiddagen.

Arkivfoto: Pierre Stjernfeldt

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS