Ingen match för Craftstadens herrar på söndag

craftstadenherr1

ANNONS

OSKARSHAMN

Craftstaden skulle ha spelat borta mot Onyx i innebandyallsvenskan på söndag. Men nu har man ställt in matchen.

Det skriver Craftstaden i ett inlägg på Facebook.

De båda klubbarna har tillsammans kommit fram till att man inte ska spela matchen, som skulle ha avslutat grundserien i den södra herrallsvenskan.

Beslutet togs på grund av coronaspridningen.

Svenska Innebandyförbundet har tidigare gett tillstånd att ställa in matcher som inte har väsentlig betydelse för sluttabellen.

Det stod redan klart att Craftstaden åker ur serien.

TEXT

Peter A Rosén

[email protected]

FOTO: PIERRE STJERNFELDT
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS