Insändare från en arg oskarshamnare: ”Riktigt dåligt!”

Händer som håller upp färgglada pratbubblor
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

När det blir fullt i ordinarie sopmottagare ska Byggebos hyresgäster kasta soporna i ett större, öppet ”kärl” på Kyrkogårdsgatans innergård i Oskarshamn.

Det resulterar i ett stort antal flugor runt husen, vilket gör att vi inte kan ha fönster/dörrar öppna, då de kommer in i stora mängder.

Är inte detta en sanitär olägenhet, då vet jag inte…

Riktigt dåligt!

Arg oskarshamnare

Foto: Freepik

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS