Bilist körde i diket i kväll – misstänkt för rattfylleri

Trasig bilruta och olyckstriangel
Bilden är en genrebild: Foto: Freepik/ON365

ANNONS

FLISERYD

Klockan 19:07 på tisdagen kom det in ett larm om en singelolycka på väg 646, Emåvägen, öster om Fliseryd.

På trygghets- och larmcentralen berättar man att en bilist, av okänd anledning, hade kört i diket.

Föraren, en kvinna född 1982 med adress i Kronobergs län, fick följa med polisen för provtagning.

Hon är misstänkt för rattfylleri.

Det berättar Sara Andersson, presstalesperson i polisregion syd, vid 21:30-tiden.

Genrebild: Freepik

Montage: Oskarshamns-Nytt

+1
4
+1
0
+1
0
+1
2
+1
4
+1
22
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS