Körkortslös man blev återigen haffad av polisen

Bild på E22 i Mönsterås
E22 genom Mönsterås. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

MÖNSTERÅS

Den körkortslöse mannen i 45-årsåldern är ute och kör vanemässigt. Nu har polisen, återigen, haffat honom.

Det var vid 23.30-tiden på annandagskvällen som en patrull stoppade honom på E22:an, i höjd med Mönsterås.

En anmälan om grov olovlig körning upprättades.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS