Mopedbil voltade ner i diket efter att ha blivit påkörd bakifrån på E22:an

Trasig bilruta och olyckstriangel
Bilden är en genrebild: Foto: Freepik/ON365

ANNONS

ÅLEM

Vid 17.30-tiden på måndagen blev en mopedbil påkörd bakifrån av en bil i norrgående körfält på E22:an, ett par kilometer söder om den södra infarten till Ålem.

Mopedbilen voltade ner i diket.

Två personer befann sig i mopedbilen.

Räddningstjänsten hjälpte dem ut och de fördes till sjukhus med ambulans.

Räkna med begränsad framkomlighet fram till 18.30-tiden.

Trafiken leds om.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS