Olycka mellan Ruda och Mjösebo

olyckstriangel och vildsvin
Bilden är en genrebild. Arkivfoto: Pierre Stjernfeldt/ON365

ANNONS

RUDA

Vid 23.10-tiden på långfredagskvällen kom det in ett larm om en olycka på länsväg 616, mellan Ruda och Mjösebo.

En bilist, en man i 30-årsåldern, hade väjt för ett vildsvin och bilen hamnade i diket.

Enligt polisen befann sig två personer i bilen och ingen av dem ska ha varit i behov av sjukhusvård.

Bilen bärgades från platsen.

ARKIVFOTO

PIERRE STJERNFELDT

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS