Polisen gjorde två ingripanden i Oskarshamn under kvällen och natten

Polisbil med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen gjorde två ingripanden i Oskarshamn under lördagskvällen och natten mot söndagen.

Vid Grand Station (järnvägsstationen) omhändertogs en berusad och stökig man i 18-årsåldern.

Han fick sova över på polisstationen.

Senare under natten upprättade polisen en anmälan om ringa narkotikabrott (eget bruk och innehav) efter att ha kontrollerat en man i 25-årsåldern på Skeppsbron i Oskarshamn.

Arkivfoto: Peter A Rosén

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS