Polisen stoppade återigen en körkortslös bilist

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

Vid 23.45-tiden på fredagskvällen stoppade polisen en körkortslös bilist, en man i 45-årsåldern, på Torggatan i Blomstermåla.

Mannen är ute och kör vanemässigt – polisen har stoppat honom tidigare.

Därför rubriceras det hela som grov olovlig körning.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS