OSKARSHAMN
Polisen har fått in en anmälan om skadegörelse på en busshållplats på Döderhultsvägen i Oskarshamn.
Någon, eller några, har klottrat på rutorna och sittbänken.
Det finns ingen misstänkt i skrivande stund.
Anmälan kom in vid lunchtid på torsdagen.
ARKIVFOTO
PETER A ROSÉN
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
