Vad händer med utbyggnaden i Biltema-området?

Biltema-skylten
Foto: Peter A Rosén

ANNONS

INSÄNDARE

Vad hände med utbyggnaden av handelsområde Snickeriet? Det har gått år nu utan att det har pratats om utbyggnaden. En utbyggnad av handelsområdet är ett krav om Oskarshamn vill växa och få fler invånare till staden.

Fredrik

Bilden togs i handelsområdet Snickeriet när Biltema fått upp den höga skylten som syns långväga på E22. Foto: Peter A Rosén
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS