Misstänkt annonsbedrägeri i Högsby kommun

Högsby kommun
Högsby kommun. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

HÖGSBY KOMMUN

Polisen har upprättat en anmälan om misstänkt annonsbedrägeri i Högsby kommun.

En man i 35-årsåldern berättar att han köpte en vara, okänt vad, via Facebook.

Han ska sedan ha swishat 400 kronor.

Mannen har dock inte fått varan och han lyckas inte få tag på säljaren.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS