Polisen grep en misshandelsmisstänkt man i Oskarshamns kommun igår kväll

Polisbil med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 21-tiden på lördagskvällen grep polisen en man i 60-årsåldern på en plats i Oskarshamns kommun.

Han är misstänkt för att ha misshandlat en kvinna.

Det rör sig om ett relationsärende.

”Det handlar om en misshandel av normalgraden. Det fanns inget ambulansbehov”, berättar Evelina Olsson, presstalesperson vid polisregion syd.

En misshandelsanmälan har upprättats.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS