Polisen stoppade ett rattfyllo i Blomstermåla: Tog körkortet

Vägskylt i Blomstermåla
Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

Vid 18-tiden på torsdagskvällen stoppade polisen ett rattfyllo i en rutinkontroll i Blomstermåla.

Det visade sig att bilisten, en man i 40-årsåldern, hade hela 1,64 promille alkohol i blodet.

En anmälan om grovt rattfylleri upprättades och polisen tog hand om körkortet.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS