Ung kvinna misstänkt för vårdslöshet i trafik efter olyckan söder om Ålem

Trasig bilruta och olyckstriangel
Bilden är en genrebild: Foto: Freepik/ON365

ANNONS

ÅLEM

En kvinna i 20-årsåldern är misstänkt för vårdslöshet i trafik efter måndagens trafikolycka på E22:an, söder om Ålem.

Kvinnan är misstänkt för att ha kört in i en mopedbil bakifrån. De två personerna i mopedbilen fördes till sjukhus.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS