INSÄNDARE
Är det fler än jag som undrar hur länge S och M ska skjuta upp söndagsöppnandet av restaurang Drotten på Solbacka?
Detta verkar vara något som Socialdemokraterna och Moderaterna har satt i system så fort deras prestige får sig en törn och de inte får som de vill.
Att personalplanera och göra ett nytt schema borde väl inte ta så lång tid – så vad är problemet?
Så fort det gäller oss äldre och vårt välbefinnande, så brinner det inte i knutarna precis.
Men när något ska sparas in, ja, då går det fort.
Behövs det ett tredje kommunalråd i majoriteten, som har till uppgift att få saker att hända?
Anders Christersson
Genrebild: Freepik
What’s your Reaction?
+1
15
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
0
