”Är det fler än jag som undrar hur länge S och M ska skjuta upp söndagsöppnandet av Drotten på Solbacka?”

Händer som håller upp färgglada pratbubblor
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Är det fler än jag som undrar hur länge S och M ska skjuta upp söndagsöppnandet av restaurang Drotten på Solbacka?

Detta verkar vara något som Socialdemokraterna och Moderaterna har satt i system så fort deras prestige får sig en törn och de inte får som de vill.

Att personalplanera och göra ett nytt schema borde väl inte ta så lång tid – så vad är problemet?

Så fort det gäller oss äldre och vårt välbefinnande, så brinner det inte i knutarna precis.

Men när något ska sparas in, ja, då går det fort.

Behövs det ett tredje kommunalråd i majoriteten, som har till uppgift att få saker att hända?

Anders Christersson

Genrebild: Freepik

+1
15
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS