En man i Blomstermåla blev lurad när han köpte en mobiltelefon via Facebook

Vägskylt i Blomstermåla
Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

Polisen berättar att en man i 45-årsåldern, med adress i Blomstermåla, blev lurad då han köpte en mobiltelefon för 1 500 kronor av en person via Facebook.

Telefonen levererades inte och köparen får inte längre tag i säljaren.

Polisen har upprättat en anmälan om annonsbedrägeri.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS