En ung man har blivit misshandlad i Oskarshamn

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 18-tiden på söndagskvällen fick polisen in ett samtal från Oskarshamnsstadsdelen Kristineberg.

En kille i övre tonåren ska ha blivit slagen av en okänd gärningsperson, som hade lämnat platsen när patrullen anlände.

Polisen har upprättat en misshandelsanmälan.

Den misshandlade mannen var inte i behov av sjukhusvård.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS