Inbrott i fritidshus utanför Oskarshamn

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

På måndagen polisanmäldes ett inbrott i ett fritidshus i närheten av Århult, utanför Oskarshamn.

En fönsterruta har slagits sönder.

I skrivande stund vet man inte om något är stulet.

Inbrottet ska ha inträffat någon gång mellan 28 december och 29 mars.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS