Två kvinnor är misstänkta för olaga intrång i Oskarshamn

En parkerad polisbil framför stenhus snett bakifrån
Genrebild, polisen. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Två kvinnor i 30-årsåldern är misstänkta för olaga intrång.

Det var vid 15.30-tiden på måndagen som polisen fick in ett larm om att två personer hade tagit sig in i den före detta vårdcentralsbyggnaden på Slottsgatan i Oskarshamn.

Kvinnorna ifråga avvisades av polisen.

Varför de tog sig in i byggnaden är okänt.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS