OSKARSHAMN
Polisen har fått in två skadegörelseanmälningar från Oskarshamn.
Det rör sig om en repad bil på Köksholmsvägen och en repad bil på Tornvägen.
Detta ska ha hänt under onsdagen.
ARKIVFOTO
PETER A ROSÉN
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
