POLISANMÄLAN: 17 bildäck har slängts i ett dike

Bild på polisstationen i Oskarhamn i solljus
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen berättar att 17 bildäck har slängts i ett dike intill en skogsväg, på kommunens mark, söder om hemvärnsgården i höjd med Svalliden, Oskarshamn.

Detta upptäcktes i fredags.

En nedskräpningsanmälan är upprättad.

I skrivande stund finns det inte någon misstänkt.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
2
+1
0
+1
16
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS